Mikroskopická endodoncie

Nevíte, co je to Mikroskopická endodoncie nebo vyšetření pod mikroskopem?

Jedná se o čištění kořenových kanálků zubu, pokud dojde k proniknutí infekce do dřeně zubu, a tím i do celého kořenového systému. Hlavním cílem endodontického ošetření je tak pečlivé odstranění infikované oblasti, důkladné očištění a následné vyplnění a uzavření zubu.

Cena od 2 800 Kč

Ošetření pod mikroskopem zahrnuje tyto fáze:

• zajištění optimálních podmínek pro vstup do kořenových kanálků
  • mechanické a chemické opracování dřeňové dutiny a kořenových kanálků
  • vyplnění vzniklé dutiny uvnitř kořene vhodným materiálem

Další informace o Mikroskopické endodoncii:

Na klinice Élysée využíváme operační mikroskop pro maximální úspěšnost léčby. Díky této technologii jsme schopni nalézt a zprůchodnit kořenový systém, který bez velkého zvětšení nebylo možné odhalit. Kvalitní vyčištění kanálků zabraňuje šíření zánětu do okolních tkání a sousedních zubů. Po šetření může být zub ponechán a dobře sloužit bez obtížích další řadu let.

U endodontického ošetření používáme lokální anestezie, aby se potlačila veškerá bolest při zákroku, a tím klient neměl obavy z výkonu. Příčin zánětu zubní dřeně může být celá řada, avšak nejčastějším stále zůstává zubní kaz. Nejúčinnějším způsobem, jak zabránit onemocnění je pravidelná denní prevence. Proto nepodceňujte preventivní prohlídku a objednávejte se na ni pravidelně.

V případě zájmu se objednejte na konzultaci, kde se vám budou věnovat naši lékaři.